Archive for March 2008

29.03.2008 – Zandbak

Eindelijk weer zon in de tuin. Meteen aan de slag, nieuwe tuinmeubels en daarom moet de zandbak verhuizen onder de boomhut. Het was een heerlijke dag om allemaal lekker buiten te zijn.

24.03.2008 – Ardennen

In het Paasweekend zijn we met Rein en Petra en kinderen naar de Ardennen geweest. Als eerste hebben we het plaatsje Coo aangedaan met de watervallen, daarna doorgereden naar een huisje tegen de Duitse grens. Het weer zat mee met een dik pak sneeuw. Een ritje van 5 minuten net over de Duitse grens bracht ons bij een aantal plekken waar we met de meegenomen sleeen konden afdalen.

07.03.2008 – Noud geopereerd

Vandaag is Noud aan een liesbreuk geopereerd. Hij onderging alles vrij rustig. Het bijkomen na de operatie verliep langzaam. Om 7 uur waren we al aanwezig en om 13 uur konden we weer naar huis. Noud loopt al weer in de kamer met wat pijnstillers.

05.03.2008 – 25 jaar

Vandaag zijn we 25 jaar bij elkaar. Een leuk moment om even met gezin te eten in een restaurant met passende naam: Moeders.

04.03.2008 – Peloponese

Van de ene uitstap naar de andere: we hebben bevestiging gekregen voor een vakantiebestemming in de zomer. Het wordt een huis in Griekenland, in de Peloponnes, ongeveer 150km van Athene.

29.02.2008 – EuroDisney

Drie dagen naar EuroDisney geweest met gezin en overnacht in Disney hotel zelf, een echte aanrader. Je zit meteen in het park en hebt de gewenste luxe (eten, kamer). We kwamen Marcel en Jacqueline tegen met kids en hebben gezamenlijk attracties gedaan en samengegeten. Toppers waren Rock-Roller Coaster, Nemo, Space Mountain, Hollywood Tower (vrije val met lift), Cinematique, Thunderbird en Laser Buzz. Ondanks de enorme drukte hebben we door vroeg te beginnen (8 uur voor hotelgasten) en met fastpass tickets bijna alle attracties kunnen doen. Een geslaagde vakantie.