Archive for July 2014

25.07.2014 – Italië (1)

Voor onze zomervakantie reisden we af naar Zuid-Italië naar Capo Vaticano, Calabrië. We vlogen op Napels en reden per auto naar het zuiden, zo’n 440km. Calabrië is een prachtig groene omgeving met hele mooie rotsstranden. Het eten in de restaurantjes was overheerlijk, pasta’s, lam, gamba’s, runderfilé en natuurlijk de pizza voor de jongens. Met een gehuurde boot voeren we langs de kust van Tropea en genoten van het uitzicht en de vrijheid op het water. Het stadje Tropea was ook zeer de moeite waard voor een bezoek. De vervolgetappe ging naar Gargano aan de oostkust, zie Italië (2).

18.07.2014 – Vliegdrukte

Gisteravond kwam ik thuis van werkbezoek vanuit Wenen. Vlak voor we vertrokken, was overal het nieuws op de schermen van het vliegveld in Wenen te zien van de neergeschoten MH17. Weerzinwekkend. Wat een tragedie voor zoveel families. Je moet even je gedachten verzetten omdat er nog gereisd moet worden. Het houdt iedereen bezig.
Vanmorgen hebben we Annelot afgezet op Schiphol voor haar reis naar Tanzania. Ze heeft er erg veel zin in.

06.07.2014 – Nagenieten

Vanmiddag vóór de grote regenbuien hebben Ingrid en ik een wandelroute duinen-strand gedaan. Ondanks de wolken was het uitzicht helder en konden we Zandvoort, IJmuiden, Noordwijk, Scheveningen en Hoofddorp goed zien. Daarna even lunchen bij Nederzandt. Thuis nog even nagenieten van de verdiende winst van Oranje. Alle aandacht gaat naar Krul, prachtig natuurlijk, maar even niet vergeten dat Cillessen vlak voor de wissel nog een cruciale redding houdt. Zonder Cillessen ook geen Krul.

Foto’s van het filmpje van de FIFA highlights:

En van de NOS van Tim Krul.